sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Tuesday, July 19, 2011

kosong

kosong.
condition hati aku sekarang.
kosong bagi aku,bukan kosong tade companion dye si chenta hati
kosong yang aku rasa...kosong yang lain
kosong dalam pengisian hari-hari
time goes by and i do nothing.
hidup macam esok ada lagi esok..
smpai apa dikesah sangat apa dibuat hari ni
like nothing's count.
dan aku tahu,aku rasa kosong tu.
something missing.
i think i know what it is.
but me myself...is just ignorant
tapi tahu.tapi buat2 tak tahu.
dan hati yang tahu tapi buat tak tahu:hati yang mati



aku rasa...aku ada beberapa tanda-tanda yang tertulis.baru-baru ini aku terlibat atau nyaris kemalangan..nak cium bontot van dengan adik anuar ibrahim atau kami panggil dekwa...belum sampai bahagian kami...tapi yang terlibat sebuah Avanza.6 mangsa.yang parah 2 orang anak kecil...yang kemudian baru aku tahu orang kampung aku.Anak sedara kawan aku,Hasmira Sumbiar...

dekwa punya baju abes lencun..dia ikut tolong bawak kua mangsa...sampai sekarang aku terasa2 anak kecik tu pegang muka aku..badan yang lembik bila didukung...yang aku dukung tu khabarnya di hospital Seremban dan dah stabil..yang dekwa angkat tu meninggal dunia semalam...

sungguh lepas kejadian.kejadian ari sabtu..aku macam bese je..walhal jadik depan aku.macam tak rasa apa je..sungguh laa ati aku nyh something wrong..sampai laa sekarang...mati tu sekarang da macam bukan apa-apa.gaya macam da cukup amalan sampai tak gentar dengar mati..hati,hati..

macam mana aku nak baiki hati yang dah teruk sangat ni?kadang aku rasa...aku perlu companion..sebab aku rasa hilang bila seorang...tapi kalau ramai..tak mustahil aku lalai..duhai hati..

nak rawat hati kena tahan sakit.sebab dah banyak sangat cela melekat.



p/s:

1 comments:

ahsfantasy24 said...

Sukar kan?
bila kita rasa pd esok msih lagi ad esok,
baru perasan, tu yg buat kita tak hargai 'hari ini'..

Post a Comment