sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Tuesday, July 5, 2011

HIJAB

owh...2,3 hari nyh rajin pulak nak taip-taip..sementara belum sibuk dengan praktikum kan...

well hijab..aku tau aku pun pakai hijab tak cukup sifat...
tapi ada beberapa fesyen berhijab yang tak senang di mata aku bila memandangnya.
aku sketch nyh da lama jugak sebab memang da lama aku nak cakap pasal nyh..

Fesyen 1


fesyen nyh sebenarnya sori aku cakap..tapi masa aku tengok cite RobinHood ada laa makcik nyh pakai ala-ala macam nyh dan dia seorang RAHIB.

Fesyen 2


Fesyen nyh pulak aku tengok ramai yang pakai...ada bonggol.


p/s:sketch itu terpop tiba-tiba selepas menonton RobinHood

3 comments:

ahsfantasy24 said...

pergh..
berseni gak kwn ak sorg nei ea,
hehe t ley la sketch muka ak lak :D

ChIk NyNaH said...

uish,mne ad berseni nye...bkn PSV
dye ikut mood...
kekadang x bley nk lukis langsung.huhu
lukis potret org mang x reti laa

yumienayy said...

hayyo!!!...itu sanggol jgn tggi2 maa~..berose tahu![4 all muslimah]

Post a Comment