sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Tuesday, July 5, 2011

Day 7 – A photo of an animal you’d love to keep as a pet

Well. I never be an animal lover.i love nature but I don’t like to keep any animal as pet coz I just love to watch it,hold it for second but not to keep it.its need commitment and I’m not the committed one.hehe.
Tapi saya rasa kalaw tetibe saya ada perasaan nak bela binatang..binatang itu tak mungkin sugar glider sebab dye mahal lepas tu kecik laa…maybe I will keep this as pet…because its much easier to handle…ikan!!!!



Tapi kalau saya lagi rajin,maybe saya nak bela beliau...yang sebelah ikan tu..hehe



Dulu-dulu saya ada bela kucing..tapi kucing saya dah mati.nama dia comel dan comot.lepas mereka mati saya tidak berminat dengan kucing.kalau saya jadik amek beliau atau sepsis beliau jadik pet saya akan namakan beliau DECO.hei,bukan Deco Bersama Eric.Tapi Deco pemaen Portugal kelahiran Brazil tu!hehe.

0 comments:

Post a Comment