sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Friday, March 8, 2013

Paradoks 1st Date



Okey…bukan nak cite pasal first date aku pon laa..haha…actually aku terbaca balik post sebelum ni..masa tu aku konon-konon nak buat la 30 challenge…rujuk sini .macam aku penah cakap laa..aku ni tak suka menulis dengan restriction…Zahiril Adzim kata menulis tu bogel…means sume dalam otak ko tu ko bukak habis depan orang..yang baca…dan kalau ada restriction atau terikat pada satu benda..tu dah tak bogel..tu cover..masalahnya…aku tak sempat habis pon 30 challenge tu..huwa3..

Tapi ada la aku buat 2,3 challenge yang antaranya ialah tentang 1st date.Aku tulis yang 1st date aku tu might be masa EURO 2012. Aku dan dia tengok bola kat skrin besar.
Apa yang terjadi masa final EURO 2012 ialah pertama sekali team yang pi final bukanlah Belanda dan Jerman sebaliknya Sepanyol…dah tu pulak masa final tu aku sedang berinternship kowt kat Jerantut. Jadi aku tengok final tu dengan geng aku Iqa,Ila dan Che Ai..pastu pi sekolah tanpa tidur seharian…haha.

*dah nak dekat setahun selepas Euro..haish

0 comments:

Post a Comment