sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Monday, May 23, 2011

Hari 3:Perfect 1st Date

Perfect date?kaw gila ke hape?
aku tak maen laa date-date nyh(padahal..)
Kejam btol permintaan 30 cabaran nyh...
bai,wa tade balak cane wa nak date.haha
Ye,Nampak muka aku siyes nyh..aku tade BF.aku pon tataw laa cane perfect 1st date.BF pon aku tataw cane..cane aku nak pikir 1st date.Baik…mengikut previous,previous punya relation…aku akan ada relation dengan kawan aku sendiri je sebab aku prefer si dia dari kalangan kawan.sebab kawan bukan stranger.kawan aku bley layan macam family.sayang unconditionally.

Baek…perfect 1st date yang aku impikan simple je…Aku nak tengok EURO 2012 sama-sama dengan beliau.Ye,aku nak tengok EURO 2012 dengan beliau(I don’t know who you are yet) kat skrin besa.Aku harap masa tu kitorang tengok Holland lawan Jerman.Aku sokong Holland.Dia sokong Jerman.pastu Jerman kalah,aku nak gelak kat dye.Pastu aku nak puji-puji kehenseman Wesley Snejder.haha.PERFECT kan?i mean Wesley nyh


Jadahnye laa aku merepek ni kan…tapi siyes aku tingin nak date cani.tengok bola dengan dia kat skrin besa sambil makan kerepek.bagi aku date bukanla masa untuk bersama berdua.tapi bagi aku masa bersama enjoy benda yang aku dan dia sama minat.

Tak suweet langsung aku ni kan?tapi ada satu lagi yang bagi aku perfect date.haa..macam gamba kat bawah nyh!


tapi kena laa beliau seorang yang gile buku jugak.kalaw tak kim salam je laa…


p/s:len kali jangan mintak wat cabaran gini.tak mencabar langsung(padahal tak tahu nak tulis apa)

0 comments:

Post a Comment