sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Sunday, May 22, 2011

Hari 2:Fevret muvie

Okie.aku utang 2 post nyh.fevret movie patutnya dipost hari sabtu dan pasal perfect date patutnya semalam bersamaan hari ahad.hari ini pula patutnya tentang gambar terbaek rakan baek anda(apa ayat aku ni).tape..saya post yang ni dulu ye sebab saya busy study tok exam laa…gila punya jadual…berderet non stop paper aku.isnin: PSS3109. Selasa: PSS 3110 Rabu:PJM dan Khamis:BMM.tak ko gilo namo eh.memang tak sompek laa den nak monulih.baek,baco yo la apo den tulih ni yo.

Suke btol suruh aku buat pilihan.aku tade mood sebenarnya nak cakap pasal movie fevret.banyak sangat lol.baek setelah pilih memilih aku ingat nak pilih hikayat merong mahawangsa.Sebab 1st tyme tgok cite buatan Malaysia yang boleh dikira hebat.pastu aku agak suka cite epik.ditambah pulak pasal kerajaan melayu.
Bangga orang melayu kite boleh buat cite yang bagus.aksi yang bagus.walaupun yang tak bagusnya guna Stephen Rahman Hughes.Kalau bagi Remy Ishak bawak watak merong tu okey what?

Njoy!njoy poster je laa.nak movie nyh gy laa carik sendirik.sume nak suap je.



p/s:serius aku lagi prefer Remy Ishak yang berlakon taw!

0 comments:

Post a Comment