sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Thursday, August 6, 2009

+RiFFs+

okey..aku tak reti men gitar tok cite sal riffs nyh keh....
heheh..dulu penah try blaja men gitar ngan bro aku but know me...lembap gile nak blaja then nama je pompuan tangan lagi keras dari guy so,abang aku pon giveup nak ajar....so,angan-angan aku nak main lagu "pieces" sambil nyanyi terkubur..hwa3....dulu masa skolah slalu berangan jadi rockers bertudung sebab aku memang into rock music....

kalo label internatonal mg aku layan rock je laa..name like daughtry,sum 41,avenged sevenfold mang aku layan muzik dorang n aku sangat sangat sangat benci lagu2 dari kumpulan kucing gedix(pussycat dolls)....yuck!!!!senang cite aku memang hangin ngan gurls2 gedix produk barat yang sah2 exploit wanita..tayang sana..tayang sini..menari cam lucah...VC 18sx..tapi lagu tade inspired orang pon melainkan kesah kechentaan terhadap dunia hedonisme..maaf buat peminat name like pussycat dolls,britney,rihanna,mariah carey(kak yah) n terbaru sape?lady gaga?cam esentrik je aku tgok...n yang sewaktu dengannya(aku tak layan muzik pompuan2 cani jadik aku tak taw lagi nama2 selain dorang nyh)

eh jap...nyh bukan apa yang aku nak cite...

yang aku nak cite ialah riffs..satu slot kat Hitz.TV sape yang layan hitz tv kompem taw slot nyh...
okeh..aku memang melayan gile slot nyh sebab ble sebut riffs muzik dye rock n cabang2 nye yang laen cam punk,pop,metal,trashed,emo....since aku mang minat muzik2 cani aku akan lepak kat depan tv kol 12 sampai satu tok layan VC yang kua sambil menyanyi bersama-sama...

aini lepas klas PJ ngan encik Zakari kol 9 tadi...kitorang da tde klas..so,abes makan aku balik..tuka2 baju..online sambil layan HOUSE pastu kol 12 baru turn ke hitz..yeay!!riffs!

gotta be somebody ngah melalak n aku pon join.....lagu yang suit me well....
theres gotta be somebody 4 me....yeah!

then...my David Cook ngan Light On..
try to leave a light on when i'm gone
even in the day light shine on...

all american rejects ngan gives you hell

n.....Secondhand Serenade!!!!!
your call..
i juz call to say that i love you!!!
wargh best giler lagu nyh...
n penyanyi dye sgt cute..heheh

skunk ny layan head banging ngan metallica-the day that never come!

n then...paramore!!!!!comeynye hayley...you rock but cute babe!that's what you get berdendang kt tv..
that's what you get when you let your win..
woa......

the fray then dengan you found me!.....

huh...1 jam aku ditemani dengan all my fav music....heheh...(apa da aminah...lagu2 yang maen kat riffs pon nak tulis)

akuu:sedang mencuci mata dengan kehenseman muka jamie scott n melayan telinga ngan lagunya-when will i see your face again...heheh..tingat kat Dye:KOD RAHSIA B2,when will i see your face again?huhuh

KOD RAHSIA B2??siapakah????

shhh..........nama kod rahsia kena laa....biarlah rahsia...(smbil nyanyi lagu dato' siti)

0 comments:

Post a Comment