sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Wednesday, August 5, 2009

-chEnTa HaTikU-



Ku lihat dia Pandangan pertama
Ternyata indah
Senyuman......
liriknya....
Ku ingin dia...
Saat pertama...
Berjumpa.....dengannya
Membuat ku gelisah
Waktu berlalu
Hari demi hari
Hatiku dambakannya
Untuk bercinta lagi
Ku lihat dia
Pandangan pertama
Berjumpa dengannya
Membuat ku gelisah
Waktu berlalu....
Hari demi hari..
Hatiku.... dambakannya
Untuk bercinta lagi.....
LEE JUNG JIN!!
heheh..ny laa chenta aty aku!
nsem an?baek korang cakap nsem..kalo tak,aku pukul!(gile gangster)
eh,asal akunye blog da jadik merepek nyh...ada patot show off kat orang gambar chenta aty aku..lalalalala...
heheh...
actually diz charmingly adorable handsome lee jung jin
merupakan plakon korea yang paling aku minat sebab..dye nsem from my eyes laa..
suka mata dye yang sepet 2!heheh...
pastu smile dye charming gle...
1st aku tgok mamat nyh dalam cite 2 outs 9 ends
dalam cite 2 dye blakon ngan soo ae...
pas2 baru aku nyh gak belakon love story in harvard
dalam cite 2 outs 9 ends 2 dye bawak watak hyung tae...
dalam cite 2 dye ngan soo ae ny deal kalo umur dorang 30 tapi dorang tade steady lagi..dorang akan start berchenta....
well..cite yang sangat best pada aku...
pasal frenship tapi paling penting ada lee yang nsem..huahuahua
Akuu:mana nak carik mamat muka cam dye nyh?


0 comments:

Post a Comment