sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Friday, June 26, 2009

NeW mOoN


buku@novel seperti yg aku nyatakan sebelum ini....merupakan satu makhluk err..makhluk ke??yg bley wat aku tenggelam dan karam...

baek..aku teruskan cerita aku...

novel bahasa melayu tentulah yang aku prefer tok baca sebab senang nak baca tak payah nak translate2..huhuh....

tapi...pagi tadi..hmmm...pagi ke?

da tengah hari daa...che' ayu telah memberikan aku sebuah novel bertajuk "New Moon"

dan masa tu aku rasa nak melompat daa sebab "New Moon" 2 kesinambungan dari novel twillight yang da difilemkan dan versi filemnya dilakonkan oleh Robert Pattinson kalo tak silap aku.Cite Twillight ny aku tgok dari atiem n aku gile sangat kat lagu DECODE yg Paramore nyanyi tok runut bunyi cite 2...

Those yang tataw sal Twillight atau da lupa disebabkan memori kapasiti ikan emas deme 2...meh aku rewind yea...

nyh merupakan cerita chenta bese tentang uda n dara yang normal... tapi pasal sorang vampire jantan(Edward Cullen) n normal gurl(Bella Swan) yang bertemu n berchenta...

well chenta antara mereka nyh of cos laa berkonflik ae coz vampire dgn manusia kot..manakan boleh berganding sama(sambil menyanyikan lagu pandang2 jeling2)

dalam "New Moon" Edward tinggalkan Bella!Uwaa!!!!nangih dowh aku baca cara Bella nk cope dgn perasaan dye 2....rasa aty dye yg sedey..yg rindu kt edward..rasa kosong....pedih..pergh!

hah..aku maleh nak cite banyak2....

banyak cite korang pergi beli...sebuah 53 enget 9 kupang...

x pon p pinjam kat library...

aku ank abehkan cepat baca nyh...sebab nak baca satu lagi novel tajuk dye "'Dance of the Gods"
Kesimpulan dari sini ialah aku nak promote novel nyh utk bacaan bagi mereka yg suka cite romance laa...n of cos tok peminat twillight..best cite nyh...aku baca novel nyh sambil bygkan robert pattinson dengan senyum dye yg charming 2..heheh...


aku yg dalam:pergh..myn bace novel bi

aku yg luaq:huhuhu...janji ada bende nak baca..pasni nk baca Dilema Melayu Islam lak..

0 comments:

Post a Comment