sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Monday, June 29, 2009

CHeNtA anTaRa Kita

Rasa yang bertanda dalam hati aku mungkin tak boleh menipu walaupun otak rasional aku cuba menidakkannya.
Aku..dia…dua hati yang tak mungkin bersatu
Aku…dia…mcm langit dengan bumi..
Kalau lelaki selalu inferior..begitu jugak aku…
Dan lagu Greek Gooddes nyanyian Yuna sentiasa mengisi ruang pendengaran tatkala wajah itu aku dambakan
Tapi…chenta dan sayang bukan satu benda yang bersandar pada rupa fizikal tapi bersandar pada apa kata hati…
Cinta itu emosi bukan rasionaliti sebab itu aku jadi bodoh sebab chenta
Sebab chenta itu dari hati bukan otak
Sebab kalau secara rasionalnya mana ada orang jatuh chenta pada vampire!
....aku dah jatuh chenta lagi dan lagi pada Edward Cullen….
….walaupun kau sekor vampire yg wujud dlm imaginasi stephenie meyer,aku ttp chenta ko….
Hahahah…aku sdh dirasuk vampire….

0 comments:

Post a Comment