sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Tuesday, June 30, 2009

bUkU oh BuKu...

Aku nak sebut tentang satu E iaitu Elaun ye..Bila sebut elaun..kita berbicara tentang duit...dan aku...sangat menunggu kemasukan elaun ke dalam akaun kerana hati ini meronta-ronta untuk berbelanja ditambah pula dengan keadaan kewangan yang sangat menyedihkan.Bayangkan..nak pergi reunion sabtu ni pun main redah je..ish3...
walaupun elaun tak keluar lagi..otak aku dah merencana untuk membeli beberapa buah novel disebabkan aku sudah makin gila pada namanya novel.Novel yg aku nyatakan itu juga bermula dengan E iaitu Eclipse..sambungan pada New Moon.Walaupun dwet tade tapi angan-angan besar Banjaran Titiwangsa aku ni...Buku tu da la dekat 70 hengget...Lepas tu otak ni merencana plak nak beli collection Hlovate:5 Tahun 5 Bulan,Gurindam Jiwa:Schubert Serenade n Tunas.adoyai...banyak kan nak kua belanja..Tu belum lagi ada satu lagi buku ni but then buku politik laa...Tulisan S.H.Al Attas..ala penulis yang tulis "Musa the Traitor"(Bukan ayah Zahid ae..) apa tajuk dia aku lupa lak.Pastu aku teringin baca "Laskar Pelangi" yang review dari satu blog ny nampak macam menarik...Adeh..macammana ny?????Be Careful What You Wish For lagi...
Sebenarnya aku ni jenis yang tak boleh lalu langsung dekat Kedai Buku sebab hati aku akan meronta-ronta untuk masuk dan membeli..Tolong aku we.....
jap...aku buat perkiraan..
Eclipse dalam 70...
Hlovate's collection-+-70 gak....jadik...sebuah Eclipse atau 3 buah novel Hlovate yg dah dibaca...
Ayu cakap kata aku dia ada eclipse versi internet....
Macam dah menjimatkan kan?tapi tak syok laa....baca kat laptop!tak boleh dibawa ke sana sini...lalalalala....
aku yg di dalam:sabo myn..jangan ikutkan hati















0 comments:

Post a Comment