sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Monday, August 15, 2011

undefined


credit to owner

yeah....undefined...may tears describe how frustated i am.right now.
me myself aint "leweh" type..
sungguh aku susah menangis..
tapi aku orang yang mudah kecewa..
aku mungkin kelihatan tough tapi fragile inside
dan hari ini aku menangis untuk sebab yang konkrit bagi aku iaitu:kecewa
ya..aku menangis bila aku kecewa..
aku jarang menangis sebab aku kecewa pada orang lain..
tapi aku akan menangis bila kecewa dengan diri sendiri

hari ni..aku punya final observe untuk subjek kajian tempatan
subjek ni boleh dikatakan cinta mati aku sebab aku sangat mencintai sejarah dan geografi
masa last sem bila aku diobserve PSK,aku agak frust sebab KT x diobserve
tapi bila aku dapat peluang untuk ajar KT dan diobserve..
aku sia-siakan benda tu
serius aku mengajar secara sambil lewa..
semangat masa sem lepas entah hilang ke mana...

RPH,Folio,BBM...semua aku buat tak acuh
balik sekolah aku tido
malam aku tido awal lagi
aku sendiri tak tahu masa 7 minggu ni apa yang aku buat
apa aku dapat..
semua benda aku buat last minute..

tadi...bila aku dapat 2 bijik no 2
baru aku ternganga.tak tahu nak kata apa.
yeah,serves me right

walau ada orang kata
rileks
walau ada orang cuba menyedapkan hati
kata tak adil..
walau ada orang kata
nanti jadi cikgu pulak..
aku still...nak nangis jugak...
aku nak nangis untuk diri aku
diri yang hilang kesedaran selama 7 minggu ni
7 minggu yang sebelum aku sampai 7 minggu tu
aku berjanji untuk buat itu,buat ini
tapi tiba-tiba aku lost dalam 7 minggu
7 minggu aku buang sia-sia

dan sebenarnya aku tambah sedey sebab bila aku kaitkan apa yang aku da buat
apa yang aku tak buat...
aku janji tahun lepas pada diri sendiri sebelum ramadhan sampai
aku nak buat amal itu amal ini
its already 16th and i do nothing
sama macam 7 minggu yang aku bazir...
dan hari ni..final observe...2 bijik 2 yang sungguh aku tak pikir aku akan dapat
itu judgement manusia...
judgement DIA pada tiap hari yang aku bazirkan?
pada tiap hari yang tak beri perubahan pada diri?
pada hati yang syyok sendiri dengan amal,kerja yang sedikit
pada janji-janji yang tak pernah dilaksana?
pada rencana-rencana yang sekadar omong?

undefined

sebab yang faham dan tahu:aku

undefined

sebab yang dijentik rasa itu:aku

undefined

2 comments:

Admin said...

Sabar yunk..
kita hanya mampu merancang..

Insyaallah borang biru t ok2
jek sume..

Myn said...

tme kaseh sae ats kata smgt itu.huhu

Post a Comment