sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Saturday, February 27, 2010

~RUMAH KEBAJIKAN~

aku bukannye rumah kebajikan.
tmpt ko nak menumpang kasih
aku bukan kuat sgt pon
tmpt ko nak meluahkan rse
aku bukannye numb
smpai aku x kisah aty ak sakit sbb nk gembirakan ko
ak penah cube jdik "cure" ko ble ko sedey tp tbe mse ko buang ak.
ko x penah pecaye pon ap yg ak cakap,care sume 2.yg ko pikir ak salah.
penah ko nak paham aku.kenapa org laen boleh paham aku tapi ko tak mahu paham?
yang ko nak aty ko dijaga bia aty ak sakit tape.
apa yg aku cakap macam tade makne pon
ble ko rse ak "one of them" ko campak aku..senang kan?

tapi aku tetap org yg bodoh
sebab aku terus suka n sayang pada org yg x reti nk hargai org..
sedangkan aku patot bagi peluang pd dri sendiri n org laen tok get along.
rmai lelaki baik n kacak ak tak layan sbb ko.
tp ak x ptot
sebab kalo aku tunggu ko..sampai ble pon tade kesudahan
bukan ak benci ko..tapi mg aku benci pon
tapi salah aku ke kalo aku rse kesian tgok org yg ak syg
salah aku ke kalo aku ada rse kemanusiaan?
aku bukan adolf hitler
aku jugak bkn spesis pendendam

tapi sikit pon ko tak nampak baik aku 2
yang ko rse aku hanya nak maen2..
tapi sape ntah yg nak maen2 sbnrnye ko ckp kt ak
ko x sedar tp 2 laa factnye
last2 aku terpedaya lagi..
hampir......
tapi aku da sedar..
kalo dlu ko bley buang aku
kenapa tidak kali ni..
kalo ko x bley lupakan si dye lg.troskan laa hidup ko ngan memori dye
jgn carik org laen tok ilangkan kesunyian ko..
jgn sakitkan aty org yg ikhlas sayangkan ko...
mgkn ko da mmg camtu
atau ak yg terlebey jiwa
aku pon tataw..

tapi aku maafkan ko
walaupon aty aku membara
pas2 ak ad rse cam pedih gile nyh an..
aku yg baek hati nyh anggap ko bukan sengaja..
ko juz tkot..ko juz tamaw jdik lg..
ko mcam2 laa..ikot suke ko laa..
tp aku yg sentiasa bersangka baik ini akn terus bersangka baik pada ko
teruskan hidup ko...
cme aku nasihatkan jgn carik ganti kat sni
sakit mata+hati ak
kalo ko wat.ak x syak akan tampo mke ko laju2


p/s:ko nyh mengada gile dowh..jiwang terlebey
p/s:kalo nk kawan yg bley dengar cte sedey ko 2..ak bley dengar tapi nk tumpang bermanja aku x hingin sbb sakit aty ak je ty.i'm not ur "sayang,honey" whatsoever!dont kid me around like u ever do b4

0 comments:

Post a Comment