sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Thursday, February 11, 2010

+owh dunia.....+

hailaa..mlm smlm ak dpt call...siyes ak x dgr pe..ngantok gle..kol 11 lbh da syahid da..
plus nfon silent.ak mg ske silent phone.tataw npe..
mlm td one of my fren call..ad hal yg ak x sngka plak
ak tydo ngan aman ada ribut plak kt lua..

cte nyh cte last year..da lme gak r..n ak pon tamaw masok cmpor n pikiaq da..tp mslhnye skrng mnde yg ak risaukan 2 rupe2nye ad asasnya...n hal itu tlah terbongkar..maka aku katakan disini...betol laa..apa hal yg buruk 2 lme2 ketara gak..

sbnrnye jujur ak rse ak nyh terok sgt...ak x tentang perkara buruk 2 secara terang2 an kerana nk jage hubungan baik dengan orang2 tertentu tapi ternyata kalo da bukti2 da ada apa lg yg nk aku cakap.

apa pon yg terjadi pasni bia tuhan yang tentukan.aku redha je.aku pon berdosa sebab biarkan benda ny.kalau org 2 rse aku ny celaka ke,babi ke fine with it.mulut celaka ke...fine with it.tapi tolong laa berubah..tolong laa bertaubat sementara allah masih sayang n beri peluang..


p/s:aku da tak paham da apa yg jadik kat life aku skrg.kawan aku mrh kat ak n starting nk bertelagah je.tapi ak taw 2 mybe salah aku.sikap aku yg x reti nk jge aty org n x memahami.
p/s:aku pon x paham npe ak terlibat ngan org 2...ak x nyesal knl dye tp ak agak terkilan sbb ap ak biarkan dye smpai jd cam2...sbb ap ak amek pndktn berdiam dri.sebab apa aku takot nak tegakkan kebenaran.sdngkan aku tahu org yg mendiamkan diri bila tgok kemungkaran 2 lg terok.
p/s:semoga kamu berubah..tolong laa berubah.apa yg kamu buat cuma dia yg tau..tolong laa...demi ib bapa kamu...at least..

aku:jaga hubungan dengan allah..tak rugi sesen pon malah dapat kesenangan berlipat ganda dunia dan akhirat

0 comments:

Post a Comment