sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Wednesday, November 21, 2012

The 7 guy



7th guys you meet

Sebelum aku baca 5 people you meet in heaven, aku faham dan tahu yang setiap orang,event yang jadi,jumpa dalam hidup aku,happened for reason.aku percaya.Dalam 5 people you meet in heaven, dia ada sebut tentang isteri Eddie yang menemukan Eddie tentang makna cinta. Sekarang dengan poyonya aku nak bercerita pasal..okey bukan cinta…I just wanted to tell about 5 guy I met yang kelima-lima nye brings meaning to my life all these year.1st,2nd and third guy je ye aku kapel..yang laen tu aku berkawan baek. : P

1st guy

I met him during my school years.I was form 4 at that time. Senang cite dengan dia aku kenal cinta platonic. Which is cinta yang wujud sebab terlalu rapat. Aku berkawan baik dengan this guy dan entah camne perasaan tu develop. Untuk orang yang anggap love is only a feeling macam aku,aku sebenarnya dah berbuat zalim pada dia. I dump this guy bila rasa berbunga-bunga dalam hati tu aku rasa disturbing dan nonsense.Aku memang ego sungguh dan 3rd guy will teach me some lesson.Padan muka!

2nd guy

Apa yang aku blaja dari 2nd guy is: jangan percaya pada kata-kata.dan jangan ingat orang tu cakap pasal agama,dia baik.okey?serius laa lepas kenal this guy aku sangat laa jadik orang yang tak judgemental.serius kadang-kadang baik kau kawan dengan orang yang terang-terang nagku dia jahat tapi actually dia tak laa jahat mana pon dari orang yang claim dia baik tapi..phewww..okey this guy tade la jahat sangat tapi dari dia aku belajar agar jangan laa mudah sangat nak percaya.

3rd guy

For the first time,aku admit aku suka orang.lebih dari suka.but these guy teach me yang aku sepatutnya admit yang aku pun perempuan.Ada perasaan.takde la cool sangat.takde la keras sangat.takde la heartless sangat.aku rasa aku stupid sebab dia.sangat stupid.

4th  guy

Seriously I like this guy.dia sangat baik.good listener.tak pernah fail untuk jadik orang yang faham aku.wuuuuu..thanx for being such a good bro tu me!apa yang aku learn dari dia: okey this might sound bad and macam ngumpat dia tapi some guy okey..some of them are born with spirit to win…dorang kadang-kadang aim girl and akan usaha cane cara pon untuk dapatkan girl tu..why?because they wanted to win.i don’t hate him for that.it just in blood you know.

5th guy

Pun aku suka dia.nomo nomo chua.kata korea nye.aku tak tawu nak cakap betapa tak ego nya dia.betapa sabarnya dia.dan satu benda yang paling aku suka tentang dia is dia sangat funny.never fail to make me laugh.aku sebenarnya tade alasan untuk tak suka dia.sebab dia sangat laa baik.kena buli pon dia tak kesah.aku belajar dari dia untuk jadi orang yang lebih tolerate.

6th  guy

This guy banyak bagi aku understanding pasal agama actually.met him dengan cara yang sangat dramatic.boleh buat novel okey.jumpa masa panjat gunung.pastu ingatkan dia budak form 5.dah laa aku kerek nak mampus then fbing…learn few things dari dia.sangat bersyukur ditemukan dengan dia.Lupa nak cakap,dia sangat hensem.menangis laa tengok.haha.tapi setakat itu je la.kawan atas dasar perkongsian.

7th guy

Okey,belum jumpa lagi yang menusuk di kalbu.haha.maybe kalau aku met 7th guy,aku akan further to the next stage.muahaha.buat masa sekarang permohonan untuk jadi 7th guy belum dibuka.

0 comments:

Post a Comment