sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Sunday, July 22, 2012

Thanks for the experience


One day we’ll be leaving somebody who love us so much
someday somebody who love us so much will leave us
kan?
Aku dah rasa dua,dua part.
Meninggalkan dan ditinggalkan.
Orang yang aku tinggalkan is a nice person actually.Aku kenal masa aku sekolah.Zaman tu zaman aku anggap cinta tu hanya satu perasaan yang boleh come and go.It just a feeling. Tapi kenangan zaman tu suweet bila diingat-ingat balik…huhu…Si dia sanggup laa tak keluar malam nak tengok FULLHOUSE dan esoknya dengan excited akan bercerita pada aku yang duduk hostel.
Zaman tu..zaman bab hubungan lelaki perempuan ni sangat la aku jaga.Sampai dia tak pernah rasa aku suka pada dia sebab hanya reti ber aku kau dan cakap style nak gaduh sesaje.Dan aku tinggalkan dia bila hati sendiri dah mula berbunga.Perasaan suka pada orang ialah perasaan yang sangat aku tak suka.Aku tak berani nak go further dengan perasaan  sebab rasional aku kata perasaan tu cuma perasaan yang datang sebab dipupuk dengan rasa concern.
Orang yang meninggalkan aku is a nice person maybe.Aku kenal masa kat IPG.Zaman tu zaman yang aku kira aku tak berapa nak jaga bab perasaan sendiri.Zaman aku rasa aku nak berkawan dengan ramai orang.Dan aku tiba-tiba tiada angin tiada ribut jatuh suka pada dia.Bila aku sedar ada rasa suka aku pilih untuk menjauh tapi entah macammana boleh pula terjalin hubungan.Manis la konon-kononnya.Aku pilih untuk go on sebab aku rasa dia orangnya.
Dan aku ditinggalkan pula.What goes around comes around.
Pertama kali jatuh suka pada orang.
Dah cukup buat aku serik nak suka pada orang lagi.
Setiap orang berbeza dalam menghadapi sesuatu..dan untuk aku..untuk build up a relation is not an easy thing to do...
sekarang sedar tak sedar aku dah 23 tahun...last aku kenal dia itu masa umur aku 18...
bila aku nak mula balik dengan orang lain memang sangat-sangat lah payah sebab dimension aku terhadap satu relation tu dah sangat berbeza disebabkan pengalaman aku dengan dia itu dan juga dengan pengalaman yang aku kutip selama 4 tahun melalui pembacaan...observation...
the more i read the more i observe the more i worry
aku dah jadi macam comitment phobic pon ada.
Nak suka kat orang adalah perasaan yang sangat susah nak datang dan kalau datang akan aku avoid
orang suka kat aku merupakan satu benda yang aku rasa lawak
seriously aku tak tahu apa ending untuk relation aku.
macam aku cakap..mungkin...mungkin ada orang yang kita suka,tapi nak build up trust tu sangat payah.
zaman umur ni a mushy relationship tu memang dah tak lalu dah ngadap..
zaman umur ni relation yang based on understanding,fikrah,sudut pandang yang sama je kowt yang aku nak.

p/s:Anyway awak..thanks for the experience.Knowing you is one of hundred reason I become me.

0 comments:

Post a Comment