sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Friday, May 28, 2010

--tentang scatterbrain--

Scatterbrain nyh…..nme bloh nyh laa…n sebenarnya…description utk apa yg ak tulis dlm nyh….
Scattered….bersepah2….berkecamuk x bersusun n itulah my brain….tiada satu sistem khusus dlm kapla hotakku…maka apa yg aku tulis pon ikot laa apa kapla otakku tgh pikir tatkala itu….
N itulah tafsiran utk aku:AMINAH BINTI IBRAHIM…

Smpai kadang2 aku dok pikir..aku nyh pelik ke?aku nyh pelik laa….n no one akan fhm apa aku wat,apa aku cakap,apa aku rasa sehingga memerlukan blog bernama scatterbrain nyh tok meluahkan rasa itu…bila baca blog ini….ketahuilah..ia sgt transparent….dgn thought aku…
Tapi dalam transparent…ada gak batas yg kne diselindung okey…yg bley mengaibkan dri sendiri…yg bley melukakan aty org lain….seboleh2nye tidak ditulis…

Da dekat setahun da buat blog nyh…mencurah apa yg terdetik..apa yg dirasa…apa yg difikir..apa yg disukai…n makluman…blog ini bukanlah blog popular…blog hanya nk menconteng rasa…itu sahaja…n mintak2 dgn sedikit pembaca pon…bley buat pembaca terdetik aty…utk rase apa yg dirasa utk terdetik dlm diri utk mmikirkan apa2 yg baik yg cuba disampaikan secara langsung mahupun x langsung…ye laa…kte kan kena berpesan-pesan utk kebaikan….

Scatterbrain nyh da cm monolog dlmn aku….monolog dr bright side n kekadang kalo menulis bila dipengaruhi emosi…mg x bape nk baek laa jdiknya….
Mcm poyo kan bunyinye?hoho…..suke aty laa nk cakap apa….sume org pon poyo…aku juz tamaw org terpengaruh dgn mende2 buruk bila membaca…n tanak kotorkan aty yg sedia busuk nyh….ak nk menulis atas passion yg berlandaskan skema DIA….

Aku:sila tinggalkan blog ini jika ia menjengkelkan…mybe aku tak tahu nk menulis dgn kaedah terbaik yg menyenangkan aty semua…maaf ye…(’’,)

0 comments:

Post a Comment