sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Friday, March 26, 2010

------------mereka2 yg pernah disayangi...dan akan terus disayangi....

sayang..............
aku pon tataw nk defined.........
sahabat,kawan............ex???....pon ak tataw nk defined cane..
tapi aku sayang mereka.....sgt2....
dolu2 ak sgt syg mereka n kini......bukan ak tak syg mereka tp as tyme goes by..
lepas mcm2 yg berlaku....antara aku dan mereka...sayang tu tak kurang...
cuma....nak get along kembali 2 bukan sesuatu yg mudah...
kadang2 kte rse nk nanges ble lihat org yg penah kte syg...
n org yg penah syg kte(kalo dorg syg ak laaa) 2 dari jauh...dolu2 kte layan dengar cte2 dye..
dolu2 kte gelak2 dgn dye...dolu2 kte rncng mcm2 dgn dye..dolu2 kte suka semua tentang dye...
tapi sekarang..bukan kte dah x suka semua tentang dye tapi..........kita x tahu nak wat camne...
kadang2 kte nyesal atas apa kte da bwat...kadang2 kte nyesal apa kte penah ckp pasal dye..tp kte x penah nyesal kte penah kenal dye..kte x nyesal kte sayang dye....
cuma....itulah.........sume yang kita lalui tentu ada ceritanya..tentu ada sebabnya....


chiknynah:aku rindu dye.....aku rndu kwn2 aku itu....aku rindu adik jiran sebelah bilikku itu....
dan aku mahu mereka tahu langit...........sentiasa biru...dan mereka tetap dalam hati aku....cuma langit kat atas...aku kat bumi....tempat n kedudukan yang berbeza..biar mereka dengan hidup mereka tapi mereka.....tetap kt sini....kat hati aku
p/s:da reti berhati basah n berayat basah plak semenjak bce bnyk novel noor suraya nyh.

0 comments:

Post a Comment