sUduT pAnDaNg

sUduT pAnDaNg

Thursday, May 21, 2009

prolog

BILA sebut prolog..of cos laa kte ingat pada pengenalan..
so..this 1st post merupakan pengenalan pada blog band of pain...
asal band of pain...
it juz....actually ak pon tataw asal aku sgt suka pada nme band of pain...
maybe sbb..
band 2 merujuk kepada kumpulan muzik...
muzik 2...indah...dan pain 2 sakit...
bagi aku yg kadang2 bajet nk berfalsafah ny..hahah...
kehidupan sama mcm band of pain...
indah but sakit....
tp as a gurl yg bley laa diklasifikasikan sebagai miss brightside nyh....ak caye...idop ny sgt laa indah..yg pain 2 kekadang je..
enough ttg nme blog ini....
hmmm.......thesis statement pada blog ak ialah....merapu,merepek,membebel....
itulah dia....tapi dlm repekkan..rapuan....dan bebelan....
blog ny tmpt ak spill sume yg ak nk spill n end out nye....blog ini adalah aku....
pemikiran aku...kecenderungan aku....akan tercatat la dlm blog ny secara tak sengaja melalui tulisan aku..
thesis statement setel...lagi pe eh?
hmmmm........konklusinya??korang wat la sendiri

0 comments:

Post a Comment